22 Haziran 2016 Çarşamba

KAPANIŞ



   KAPALIYIZ, ÇOCUKLUĞUMA GİDİP DÖNECEĞİM...



                                 




Umarım az da olsa güzel şeyler yazıp duygularınıza ortak olabilmişimdir. Çoğunlukla saçmaladığımı düşünüyorum ama en azından özgün bir üslupla dile getirdim.. Hiçbir zaman yazmayı bırakmayı düşünmedim, düşünmem de..  Bıraksam doğal olarak kimsenin umurunda da olmaz. Olmasın zaten. Benim amacım yazdıklarımla ve az sayıda takipçilerimin duygularına ortak olmaktı. Eğer olmuşsam ne mutlu bana!
Aslında yazacak ve anlatacak çok şey var ama yazdıkça düzenimin bozulduğunun farkındayım; vedaların da kısa ve öz olması gerekir..
Seneye buralarda olur muyum bilmem ama beklerim yine.

Her sözümüz dudaklarda gülüş oldu. Dönmek ihtimali yok artık, o gülüşler düş oldu..


Hadi Eyvole...



6 yorum :

  1. Geri gelmeni çok isterim.Tabi bu senin seçimin aynı yazmayı bırakmamayı düşündüğün gibi burayı da bırakma. Yazacak çok şey var daha yaşanacak çok duygu var. Erken vedalar anlamsızdır.Yanlış ya da doğru yol senin. Bir yolun var ama bu geçtiğin yolları unutmana sebep değil. Gülümsediğin anıların var. Senin duygularını bilemem ama yazdıklarının bana iyi gelen bir yanı var. Okuyana göre her bir kelimesi farklı anlamlara da gelse benim için güzel anlamlara geliyor ama bu veda diğer yazıların gibi değil bu veda buraya göre değil. sana yazmak yakışıyor sana böyle bir hayatı yaşamak yakışıyor. şanslısın ve umut et daima...
    Hayat bir şiir yetmiyor mısralar...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle bu güzel yorumun ve desteğin için çok teşekkür ederim. Bu yorumu tam olarak hangi amaçla yazdığını kestirmek zor ama olsun gerçekten beni kendime getiren bir yorum olmuş tekrardan çok teşekkür ederim. Aslında bu ''Kapanış'' yazısını yazdıktan sonra bloga ne bir yazı yazmayı ne de gelen bir yorum olursa cevap vermemeyi düşünüyordum ama bana destek veren bu yoruma cevap vermemek olmazdı:
    ''İnsan Mühendisi'' benim için gerçekten çok önemli. Lisenin başından beri bu konuyla ilgili hayaller kuruyorum. Küçük de olsa adımlar attım ve bu blogda kişisel gelişim yani İnsan Mühendisinin kurulma amacı olan projeler ile ilgili yazılar ve de toplumsal konular içeren mesajlar yazmayı planlıyordum. Bir süre yazdım ama daha sonra daha çok kişisel yazılara döndü. Bloğu kapatmamın bir nedeni bu. Diğer nedeni de eskisi kadar ilgi olmaması. Asıl sebep ise yaşadığım birkaç küçük özel durumdan dolayı.. (Diğer yazıları kaldırma sebebim)
    Bir yolum var ama dediğin gibi bu geçtiğim yolları unutmama sebep değil katılıyorum. Yazmayı ayakıştırdığın için de ayrıca teşekkür ederim ama şanslı olduğuma pek katılmıyorum. Ama umut et ediyorum daima emin ol.
    Umarım eskisi gibi yazabilirim ve eski paylaşımlara, o bolca yorumların geldiği günlere dönerim ama zor gözüküyor. Son dediğin çok manidar olmuş benim için; ne kadar hayatımı mısralara döksem de yetmiyor işte...

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle bu yazıyı düşündüğün gibi bir amaçla yazmadım yani kötü bir niyetle değil.Bir hayalin varmış ve bir adımın atmışın ve sonucunu bulmadan pes etmemelisin her zaman iniş çıkışlar olabilir belki ilk gün ki gibi ilgi görmedi yazıların fakat ilk günlere dönebilirsin yeter ki pes etme yazmak cesaret işidir. Özel sebeplerine bir şey diyemem saygı duyuyorum. Yazıların bir iz gibidir. Senin bu gittikçe batan dünya'ya bıraktığın bir iz.Yorumlarımla sıkboğaz etmek istemem bu dediğim gibi senin tercihin. Yine de yazılarını beğenmeyen olabilir ama beğenenlerde vardır. Başarı zorlu bir yoldur yükseğe çıkmak için daha çok tuğla gerekebilir.
    Ben sadece düşüncelerimi söyledim. Cevap verdiğin için teşekkür ederim hiç ummuyordum. Yine de buraya yazsan da yazmasan yüreğinde ki mürekkep bitmedikçe akında ki sayfalar tükenmez. Her şey dilediğin gibi olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyebilirim ki haklısın. Her şeyi zaman gösterecek.. Ama artık kepenkleri kapattık. :) Uzun bir süre kapalı kalacak buralar..

      Sil
  4. Merhabalar, nicedir buralara uğramıyorsunuz. Kepenkleriniz ne zaman açılacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Bana''Hislerin çok kuvvetli'' derlerdi de inanmazdım. Ne zamandır uğramıyordum buraya bu akşam aklıma geldi ''gireyim bakayım ne yorum gelmiş'' diye. İçime doğmuş nedense..
      Kepenkler ne zaman açılır gerçekten bilmiyorum sınava hazırlandığımdan mütevellit doğru düzgün yazmadım bile. Şimdilik ne desem yalan olur ama bana kalırsa geri açmayı düşünmüyorum.

      Sil